תוכנות ניהול עסקים - ניהול לקוחות CRM

תוכנות ניהול עסקים - ניהול לקוחות CRM

תוכנות לניהול קשר לקוחות מתחלקות למספר תת סוגים אשר קיימים על מנת לענות על צרכי אירגון ספציפיים למיניהן, לדוגמא:

אוטומציה למערכות מכירה - מערכות אלו נועדו לשפר ולשדרג את תהליכי המכירות בחברה, דבר המאפשר לאירגון חסכון משמעותי בכח אדם ושיפור ניכר בשירות לקוחותיו.

מערכות שיווק - מטרתן לאפשר לאירגון לזהות את לקוחותיו הפוטנציאליים וליצור "לידים" לצוות המכירות.

מערכות שירות לקוחות ותמיכה - חברות הרואות בשירות דרך להגדיל את מאגר הלקוחות הקיים שלהן, ומכירות בערך שירות הלקוחות משתמשות במערכות אלו על מנת לשפר את השירות ולהוזיל עלויות ע"י חסכון בכ"א.

מערכות לניהול פגישות - מציגות ממשק משתמש נוח לתיכנון פגישות(למשל בקופ"ח).

מערכות למדיה חברתית - רשתות חברתיות דוגמת פייסבוק, טוויטר, LINKEDIN וגוגל+ משפיעות בצורה ניכרת על השוק ובמיוחד על מה אנשים קונים. לקוחות יכולים לבדוק ולחקור את תגובות חבריהם על מוצר זה או אחר בזמן אמת. רשתות חברתיות לא נתונות לצנזורה זו או אחרת מצד תאגידים ולכן יכולות להציג את כל תגובות המשתמשים ללא סינון.

חברות הרוצות גישה לדיאלוג זה יצרו מערכות CRM המשולבות עם יכולות שיתוף במדיה חברתית. 

FreeCRM

תוכנת ניהול קשרי לקוחות מבוססת ווב חינמית לעסקים קטנים עד בינוניים. מסייעת בניהול יעיל של הפעילות השיווקית בעסק ובעלת ממשק משתמש עשיר ומודולרי.

ZOHO CRM

תוכנת ניהול קשרי לקוחות  הנותנת פתרון מושלם וחינמי לניהול בתחומי המכירות, השיווק, תמיכת לקוחות, ניהול מלאי ומשלבת בתוכה גם יכולות בסיסיות של בינה עיסקית ומערכת לתמיכה בהחלטות.מצויין לעסקים קטנים ובינוניים.

VTigerCRM

תוכנת ניהול קשרי לקוחות חינמיתעל בסיס קוד פתוח, עם סט יכולות מלא המיועדת לעסקים הקטנים והבינוניים. ניתן לפתח את התוכנה על מנת להתאימה ספציפית לצרכי כל עסק.