תוכנות פיננסיות לניהול תזרים מזומנים

 תוכנות פיננסיות לניהול תזרים מזומנים

תזרים המזומנים בחברה או אירגון הוא מצב המזומנים היומי המחושב לפי דוחות הבנק של העסק. ניהול תזרים מזומנים מעניק את היכולת לחזות מראש את מצב דוחות הבנק ולתכנן הוצאות והכנסות באופן אופטימלי המתאים למצב.

קיימות שתי שיטות מרכזיות המאפשרות שליטה על תזרים המזומנים:
תזרים מזומנים מסכם - לסיכום פעילות פיננסית בפרק זמן מסוים.
תזרים מזומנים עתידי - לקבלת חיזוי היתרה בתאריך נתון.

בשנים האחרונות הולכת ומשתרשת ההכרה בשוק הפיננסי, כי דו"ח תזרים מזומנים הוא הכלי החשוב והמיידי ביותר לקבלת החלטות פיננסיות ואופרטיביות גורליות עבור הארגון. מתברר כי ע"י ניהול תזרים נכון ניתן למנוע מצב בו עסקים נקלעים למשבר בגלל קשיי תזרים המזומנים. יש תוכנות רבות המשלבות את היכולות האלו. לפניכם מספר דוגמאות לתוכנות מדף פיננסיות הניתנות להורדה בחינם ישראליות עם ממשק בעברית :

FinanDa

תכנה ישראלית לניהול תקציב המשלבת בתוכה מספר מודולים שונים ,מגיע ב 3 גירסאות שונות : גרסה למשקי בית קטנים,משקי בית קטנים וגרסה לעסקים. ניתן להוריד את כל דו"חות הבנקים המרוכזים לשולחן העבודה ולהוציא דו"ח זכות חובה מפורט.מותאמת במיוחד לפטפורמת WINDOWS 7 .

ControltheCash

תוכנה חינמית פשוטה להפליא, תסייע לכם ליצור לעצמכם עצמאות כלכלית אמיתית. תלמדו איך לשלוט בכסף שלכם. תגלו אלפי שקלים שעד עתה נעלמו מבלי לדעת עבור מה בעצם, תזהו את נקודות התורפה , ובקיצור- תתחילו לנהל את הכסף שלכם, במקום שהוא ינהל אתכם. הצעד הראשון בהתנהלות פיננסית נבונה הוא שליטה על תזרים המזומנים שלכם ! מיועדת לפלטפורמות WINDOWS XP - WINDOWS7

AceMoneyLite

תכנה חינמית פשוטה לניהול פיננסי למשק בית או עסק קטן.תלמדו לנהל את תקציב העסק בקליק! מיועדת לכל פלטפורמות WINDOWS .