תוכנות ניהול חשבונות

תוכנות ניהול חשבונות

הנהלת חשבונות (בראשי תיבות:הנח"ש או הנה"ח) הוא תחום העוסק בתיעוד הפעילות הפיננסית של ישות חשבונאית באמצעות רישום התנועות הפיננסיות  והלא פיננסיות של הארגון.  ניתן למנות מכירות, רכישות, קבלות, הכנסות ותשלומים בין עסקאות אלו. ישנן שתי שיטות מרכזיות המקובלות לניהול חשבונות: מערכת הנהלת חשבונות חד-צידית ומערכת הנהלת חשבונות כפולה. עם זאת, ניתן לומר שכל סוג של רישום של עסקאות פיננסיות, מהווה ניהול חשבונות.

בדרך כלל, הנהלת החשבונות מבוצעת על ידי מנהל חשבונות. אין לבלבל בין הנהלת חשבונות לבין חשבונאות(ראיית חשבון) העוסקת, בין היתר, בדוחות מדוייקים הנבנים על בסיס התנועות שנרשמות במערכת הנהלת החשבונות.

Icount

תוכנת הנהלת חשבונות מקוונת ידידותית למשתמש, ללא כל צורך בהתקנה ועם תמיכה מקוונת וטלפונית מלאה. תוכנת הנהלת חשבונות זו מייתרת כל צורך בפרמטרים מסובכים ומורכבים ומאפשרת ממשק הפעלה פשוט ונוח לכל אדם ,גם לא בעל ידע רב בהנהלת חשבונות.התוכנה באישור משרד האוצר/רשות המיסים, וניתן לחברה לחנויות מקוונות קיימות ע"י ממשק תכנות (API) של Icount . אלו הן חלק מהפעולות שתוכלו לבצע בעזרת Icount: הצעות מחיר, הנפקת חשבוניות מכל סוג, יצוא לחשבשבת ואופיס, הפקת דו"חות כספיים לכל מטרה, עבודה מול לוח שנה ויומן מסודר, שליחת מיסרונים (SMS) ודואר אלקטרוני באופן אוטומטי, מעקב אחר ספקים, מלאי, רכש ומכירות, סליקה ובדיקת הוראות קבע, דיווח שעות עובדים.

עסקית

עסקית מאפשרת לכם ר להפיק את כל מסמכי העסק הנדרשים בקליק, תוכלו לנהל ביעילות את הלקוחות, המשימות התזכורות, המחירונים והמלאי גם באנגלית ובמט"ח, לשלוח מסמכים בדוא"ל ,לייצא בקלות לחשבשבת לוורד ולאקסל, לשלוח SMS וכל הנדרש לניהול העסק באופן מקומי או עם גישה לנתונים (שרת מאובטח) מכל מקום בעולם.

IFreeLance

תוכנת הנהלת חשבונות מקוונת הניתנת לשימוש חופשי, חינםי, ללא תשלום, ללא עלויות נסתרות וללא דמי מנוי. פרילאנס הנהלת חשבונות רשומה כחוק במס הכנסה, ומתעדכנת באופן שוטף בהתאם לכל הנחיות רשויות המס.בעזרתה תוכלו לענות על כל צרכי הנהלת החשבונות של עסק קטן.