תוכנות ניהול לקוחות - CRM

תוכנות ניהול לקוחות - CRM

פיתוח, הטמעה, שימוש ותמיכה של מערכת תוכנה לניהול לקוחות(CRM) יכולה להעניק יתרונות משמעותיים למשתמש בה, אך לעיתים קרובות, צצים מכשולים המקשים על המשתמש לנצל את מלוא היכולות הטמונות במערכת תוכנה לניהול לקוחות. במערכות אלו יש שימוש רציף בקבוצות נתונים בגידול מתמיד, שהשימוש בהן יכול לאתגר משתמש קצה לא מנוסה במיוחד. ממשק משתמש לא ברור יכול להקשות במידה ניכרת את הניווט במערכת תוכנה לניהול לקוחות (CRM). שימוש נפוץ במערכות CRM הוביל לשינוי בהבנת תפקיד מפתח המערכת בעיצוב והחזקת התוכנה. חברות מסחריות נדרשות להיתחשב בתוצאה של הטמעת CRM באירגון שלהם, ולשקול את כל יתרונותיה וחסרונותיה של מערכת זו בשלב ההטמעה.

אתגר גדול הניצב בפני מפתחי מערכות CRM ומשתמשיהן הוא האיזון בין קלות השימוש בממשק המשתמש של המערכת ובין היכולות לאבטחת מידע אשר משולבים בה. מחקרים רבים מראים את החשיבות בעיצוב ופיתוח טכנולוגיות אשר יעזרו לאיזון זה להתקיים על מנת לפתח מערכות יותר מתקדמות בעתיד.

FreeCRM

תוכנת ניהול קשרי לקוחות מבוססת ווב חינמית לעסקים קטנים עד בינוניים. מסייעת בניהול יעיל של הפעילות השיווקית בעסק ובעלת ממשק משתמש עשיר ומודולרי.

ZOHO CRM

תוכנת ניהול קשרי לקוחות  הנותנת פתרון מושלם וחינמי לניהול בתחומי המכירות, השיווק, תמיכת לקוחות, ניהול מלאי ומשלבת בתוכה גם יכולות בסיסיות של בינה עיסקית ומערכת לתמיכה בהחלטות.מצויין לעסקים קטנים ובינוניים.

VTigerCRM

תוכנת ניהול קשרי לקוחות חינמיתעל בסיס קוד פתוח, עם סט יכולות מלא המיועדת לעסקים הקטנים והבינוניים. ניתן לפתח את התוכנה על מנת להתאימה ספציפית לצרכי כל עסק.